برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نجات معجزه‌آسای پیرزن ژاپنی، پنج روز پس از زلزله

  • کد خبر: ۲۰۴۸۱۴
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲
نجات معجزه‌آسای پیرزن ژاپنی، پنج روز پس از زلزله
پنج روز پس از زمین‌لرزهٔ مرگبار ژاپن، پیرزنی که بیش از ۹۰ سال سن دارد از زیر آوارها زنده بیرون آمد.

به گزارش شهرآرانیوز، پلیس و دیگر نیروهای امدادیِ ژاپن، شنبه، در حالی که پنج روز از وقوع زلزلهٔ شدید در این کشور گذشته بود، موفق شدند زنی سالخورده را زنده از زیر آوار یک خانه‌ بیرون بکشند.

این زن که در زیرزمین یک خانهٔ دوطبقه محبوس شده بود در حدود ساعت ۲۰:۲۰ نجات یافت. او، اگرچه به‌نظر می‌رسید سرمازده شده است، به امدادگران واکنش نشان می‌داد.

آتش‌نشانی، و پزشک معالج این پیرزن گفته‌اند که در این حادثه پاهای او آسیب دیده است. بنا بر گزارش‌ها، این زن سالخوردهٔ ژاپنی صبح یکشنبه توانسته است صحبت کند.

کارشناسان می‌گویند که معمولاً تنها تا سه روز به یافتن بازماندگان زلزله می‌توان امید داشت، اما برخی قربانیان ــ بسته به عواملی مانند میزان دما و دسترسی به آب یا غذا، و طرز گیرافتادن ــ ممکن است بیشتر زنده بمانند.

منبع: The New York Times

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->